آرشیو بهمن ماه 1402

با جراحی پیکرتراشی، به آرزوهای زیبایی خود برسید و روزهای خود را با اعتماد به نفس بیشتر سپری کنید جراحان ما با استفاده از تکنولوژی پیشرفته جراحی پیکرتراشی را به صورت امن و موثر انجام می‌دهند

ژنیکوماستی آقایان

ژنیکوماستی آقایان به‌عنوان یک روش نوین در حوزه جراحی زیبایی مردان، به سرعت جایگاه ویژه‌ای را در دنیای بهداشت و زیبایی اخذ کرده است. این فرآیند جراحی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، هدف اصلی خود را در تنظیم و بهینه‌سازی اندازه و شکل منطقه ژنیتال آقایان دارد. از مزایای این روش می‌توان به افزایش اعتماد به نفس، بهبود روابط جنسی، و ایجاد تناسب هارمونیک بین اجزای بدن اشاره کرد. ما در اینجا با هم یک سفر به دنیای ژنیکوماستی آقایان خواهیم پرداخت، جایی که علم و هنر جراحی به دلیل توانایی در بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء احساس زیبایی، به عنوان یک راهکار متنوع و موثر برای بهبود ظاهر و احساسات ذاتی مردان، درخشیده است.

 

درمورد ژنیکوماستی آقایان و همچنین بهترین متخضض جراحی زیبایی در تهران بیشتر بخوانید.

 

لیفت سانترال لب

زیبایی ظاهری یکی از عوامل مهمی است که تاثیر بسیار زیادی روی افزایش اعتماد به نفس دارد. این روزه‌ها بسیاری از افراد برای این که چهره زیباتری داشته باشند به دنبال عمل جراحی زیبایی هستند‌. یکی از جراحی‌های زیبایی که برای ایجاد حجم بیشتر در لب‌ها استفاده می‌شود، عمل سانترال لب یا لیفت لب است. با این عمل زیبایی می‌توان ناهنجاری‌های روی لب را بهبود بخشید تا چهره زیباتر و جذاب‌تر شود. در این مقاله تخصصی به بررسی کامل و دقیق جراحی زیبایی لیفت سانترال لب و تاثیر آن بر چهره فرد پرداخته‌ایم.

 

عمل جراحی بوکال فت

این روزها جراحی زیبایی در سراسر دنیا از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار است. عمل جراحی بوکال فت نیز از این قافله عقب نمانده و روز به روز در حال گسترش است. بطور کلی جراحی بوکال فت به خالی کردن چربی‌های موجود در نواحی مختلف صورت گفته می‌شود که پس از این عمل،  بصورت برجسته و زیبا به نظر می‌آید. این عمل در واقع به کانتور شدن نیز کمک می‌کند. لازم به ذکر است بوکال فت بیشتر برای برجسته کردن گونه‌ها بکار می‌رود.هدف ما در این مقاله شرح کامل عمل جراحی بوکال فت است، با ما همراه باشید.

 

درمورد عمل جراحی بوکال فت و همچنین بهترین متخصص جراح زیبایی در تهران بیشتر بخوانید.

 

عمل لیپوساکشن غبغب

غبغب، چاقی موضعی در ناحیه زیر چانه است که می‌تواند ظاهر فرد را نامطلوب کند. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله افزایش سن، اضافه وزن، ژنتیک و برخی بیماری‌ها. اگر شما هم از داشتن غبغب رنج می‌برید، می‌توانید با انجام لیپوساکشن غبغب، این مشکل را برای همیشه حل کنید. این عمل یک روش جراحی زیبایی است که با استفاده از آن، چربی‌های اضافی زیر چانه از بین می‌روند. در این مقاله، قصد داریم شما را بیشتر با این روش آشنا کنیم.

 

درمورد عمل لیپوساکشن غبغب و همچنین بهترین متخصص جراحی زیبایی در تهران بیشتر بخوانید.

 

اتوپلاستی otoplasty

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی otoplasty روشی است که برای تغییر اندازه گوش، موقعیت یا تغییر شکل دائم گوش استفاده می‌شود. افرادی که گوش برجسته و بزرگی دارند، می‌توانند عمل جراحی زیبایی گوش را انجام دهند. افرادی که به دلیل نقص مادرزادی گوش آن‌ها شکسته یا دچار آسیب دیدگی شده است. کاندید جراحی اتوپلاستی هستند. این نوع عمل جراحی را بعد از رشد کافی لاله گوش بعد از سن پنج سالگی به بالا می‌توان انجام داد. در برخی موارد در سن پایین‌تری دفورمیتی‌های گوش باید انجام شود. سن ۶ تا ۱۲ سالگی برای جراحی اصلاح اختلال گوش loopear  یا گوش برجسته مناسب است. در این مقاله ما به بررسی جراحی زیبایی گوش یا همان اتوپلاستی پرداخته‌ایم.

 

درمورد اتوپلاستی otoplasty و همچنین بهترین متخصص جراحی زیبایی در تهران بیشتر بخوانید.

 

عمل بلفاروپلاستی

با بالا رفتن سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را به تدریج از دست می‌دهد که این باعث جمع‌شدن و افتادگی بیش از حد پوست روی پلک‌های بالا و پایین می‌شود. عمل بلفاروپلاستی همان عمل جراحی پلک است که این عمل روی پلک‌های تحتانی، روی پلک‌های بالایی یا هر دو پلک انجام می‌شود. در این روش جراحی پوست اضافی بالای پلک و زیر پلک برداشته می‌شود. بلفارپلاستی بهترین روش برای درمان پف‌زیر چشم، داشتن چشم‌های آسیایی و افتادگی پلک است. با جراحی پلک می‌توانید چشمان زیبایی داشته باشید. در این مقاله ما به بررسی عمل بلفاروپلاستی (جراحی پلک) پرداخته‌ایم.

 

درمورد عمل بلفاروپلاستی و همچنین بهترین متخصص جراحی زیبایی در تهران بیشتر بخوانید.

 

انواع عمل جراحی زیبایی سینه

یکی از مولفه‌های زیبایی که برای بسیاری از خانم‌ها اهمیت داشته و نقش مستقیمی در افزایش اعتماد به نفس آنها دارد، داشتن سینه‌هایی خوش فرم و زیبا است. امروز بسیاری از بانوانی که از ظاهر سینه‌های خود ناراضی هستند، انجام عمل جراحی سینه را انتخاب می‌کنند؛ جالب است بدانید انواع عمل جراحی زیبایی سینه می‌تواند نقش مهمی در برطرف کردن عیوب و مشکلات ظاهری سینه خانم‌ها داشته باشد و در داشتن سینه‌های بزرگ و خوش فرم به آنها کمک می‌کند. در ادامه انواع عمل جراحی زیبایی سینه را به شما معرفی کرده و به بررسی بیشتر آنها می‌پردازیم.

 

 

درمورد انواع عمل جراحی زیبایی سینه بیشتر بخوانید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان به وب سایت پیکرتراشی مراجعه کنید.