آرشیو آبان ماه 1402

با جراحی پیکرتراشی، به آرزوهای زیبایی خود برسید و روزهای خود را با اعتماد به نفس بیشتر سپری کنید جراحان ما با استفاده از تکنولوژی پیشرفته جراحی پیکرتراشی را به صورت امن و موثر انجام می‌دهند

عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی
عمل بلفاروپلاستی
 نوعی عمل جراحی پلک می‌باشد که در آن پوست اضافی، چربی و عضلات اضافی اطراف چشم برداشته می‌شوند که به درمان و رفع چین و چروک، پف چشم و پلک‌های افتاده کمک می‌کند تا زیبایی ظاهری داشته باشند. هدف از انجام عمل بلفاروپلاستی ممکن است متفاوت باشد، برخی تنها جنبه ظاهری آن را در نظر می‌گیرند اما برخی نیز جنبه درمانی آن را که برای رفع افتادگی بیش از حد پلک، تورم زائده های چربی و عضلات داخل بافت پلک، محدوده بینایی شان کم می‌شود؛ در چنین مواقعی این عمل به کمک آن‌ها می‌آید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در مورد عمل بلفاروپلاستی را در اختیارتان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید

 

پیکرتراشی + روش های انجام آن

انواع روش های پیکرتراشی
افراد زیادی وجود دارند که به دلیل داشتن اختلالات مختلف، دچار چاقی موضعی هستند و راهی برای از بین بردن چربی‌های اضافه خود ندارند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی مهندسی پزشکی دستگاه‌های پیکرتراشی مختلفی به بازار آمده است که کار لاغر شدن و رسیدن به اندام ایده‌آل برای این افراد را آسان کرده است. پیکرتراشی یکی از روش‌های لاغری است که با کمک آن چربی‌های اضافه بدن در بخش‌های مختلف را تخلیه می‌کنند و ساختار بدن را با توجه به سلیقه شخصی فرم می‌دهند. در این مقاله ما درمورد انواع روش های پیکرتراشی و دیگر اطلاعات مربوط به آن صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین جراح زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه
جراحی زیبایی سینه
 اینگونه است که عدم انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه عوارض جبران ناپذیری را در این جراحی برایتان رقم می‌زند. بنابراین باید قبل از جراحی برای آگاهی از ویژگی‌های این جراح اقداماتی مانند تحقیق و بررسی حضوری و دیدن فیلم‌های نمونه کار جراح در فضای مجازی را انجام دهید. بهتر است به صورت حضوری به مطب مراجعه کرده و از رضایت مراجعین باخبر شوید.

بیشتر بخوانید

جراح ابدومینوپلاستی

جراح ابدومینوپلاستی
عمل جراحی ابدومینوپلاستی
 اینگونه است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند. به همین دلیل انواع جراحی‌های مختلف وارد دنیای کنونی شده است که با پیشرفت علم و تکنولوژی بر کیفیت آن‌ها اضافه می‌شود. یکی از مسائلی که در زیبایی ظاهر افراد نقش بسزایی دارد و به عنوان دغدغه ای در زندگی انسان‌ها جای پیدا کرده، فرم شکم است. کاهش فعالیت‌های روزمره، مصرف بیش از اندازه غذاهای چرب و سرخ کرده، کم تحرکی و غذاهای فست فودی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چاقی در ناحیه شکم و پهلو هستند که با مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی می‌توان این مشکل را حل کرد.

بیشتر بخوانید